La Nucia

La Seu acogió la conferencia on-line “Jordi de Sant Jordi, senyor de La Nucia i Polop”

El pasado viernes 23 de abril la Seu Universitària de La Nucía conmemoró el día del Libro “Sant Jordi”, con la conferencia on-line “Jordi de Sant Jordi, senyor de la Nucia i Polop: un gran de les Lletres Valencianes” , a cargo de Abel Soler. La ponencia se ha colgado en el canal de youtube de Cultura UA, para poder visualizarse tras su desarrollo.

Esta conferencia “Jordi de Sant Jordi, senyor de la Nucia i Polop: un gran de les Lletres Valencianes” está incluida dentro del II Cicle: Diàlegs en el Territori de la Universitat d’Alacant y dentro de la programación especial del 20 aniversario de la Seu Universitària de La Nucía (2001-2021). La conferencia fue impartida por Abel Soler, historiados y filólogo de la Universidad Jaume I de Castelló. 

En la presentación de la conferencia participaron Vicent Martines, director Seu Universitària de La Nucia y Pedro Lloret, concejal de Seu Universitària de La Nucía.

Próximas conferencias

Esta semana habrá dos conferencias on-line de la Seu Universitària:  “Llengua i identitat en la música en valencià”, mañana martes 27 de abril y “Una fantástica oportunitat de canviar l’educació amb les TIC en temps de pandèmia” el miércoles 28 de abril. Todas las conferencias son on-line y gratuitas y tienen el mismo horario: 19 horas.

Toda la información y enlaces se pueden encontrar en la web de la Seu Universitària de La Nucía: https://web.ua.es/va/seus/lanucia/