L’única lectura possible és que la unió de les forces del canvi és guanyadora si unim esforços, una cosa que sempre hem sabut però que fins ara cap partit s’havia atrevit a posar en pràctica. Compromís-Podem s’ha convertit en la segona força a la Comunitat Valenciana en unes eleccions fetes amb presses, en unes dates pèssimes i quasi sense recursos. En Podem Altea, i per tant, també des d’Altea amb Trellat, ens hem bolcat en aquesta campanya, treballant de manera incansable, conscients del moment històric que estàvem vivint i l’esforç ha merescut la pena. El canvi real que va començar amb les eleccions al parlament europeu, segueix obrint-se pas de manera imparable.
Más de una cuarta parte de las personas que votaron el domingo en Altea, lo hicieron a Compromís-Podem. La alegría se palpaba en las mesas electorales donde la gente acudía contenta pensando que el cambio, por fin, era posible. EL PP ha pasado de obtener 4562 votos en el 2011, a 2858. El PSOE de 2503 a 1869. EU ha pasado de 572 a 387 y Compromís ha pasado de 487 votos a 2369 como Compromís-Podemos.
La única lectura posible es que la unión de las fuerzas del cambio es ganadora si unimos esfuerzos, una cosa que siempre hemos sabido pero que hasta ahora ningún partido se había atrevido a poner en práctica. Compromís-Podemos se ha convertido en la segunda fuerza en la Comunidad Valenciana en unas elecciones hechas con prisas, en unas fechas pésimas y casi sin recursos. En Podemos Altea, y por lo tanto, también desde Altea amb Trellat, nos hemos volcado en esta campaña, trabajando de manera incansable, conscientes del momento histórico que estábamos viviendo y el esfuerzo ha merecido la pena. El cambio real que empezó con las elecciones al parlamento europeo, sigue abriéndose paso de manera imparable.
Categorías:Altea











