, suscrivint el pacte cívic de respecte per la llibertat confessional que passem a presentar-vos / Esta semana hemos hecho público el compromiso de nuestras concejalas con nuestro programa, suscribiendo el pacto cívico de respeto por la libertad confesional que pasamos a presentaros.
la noticia en nuestra web ‘http://alteaambtrellat.com, donde también encontraréis publicadas las agendas de nuestras concejalas.Donada la diversitat cultural i religiosa de l’Altea actual, des d’Altea amb Trellat considerem imprescindible una política que fomente el respecte a totes les confessions presents i les que pogueren haver-hi en un futur.
“…Correspon als poders públics promoure les condicions… i remoure els obstacles perquè la igualtat i la llibertat dels individus i dels grups siguen reals i efectives…” ( a l’art. 9 de la Constitució).
Els principis laics garanteixen la convivència democràtica en una societat plural. El laïcisme respecta les creences religioses i la seua pràctica ajustada a la llei. Es pot ser creient i defensar el laïcisme i un Estat laic.
Per eixes raons, les regidores d’Altea amb Trellat, Beatriu Nomdedeu i Anna Alvado fan pública la imatge del seu compromís amb el nostre programa
per un pacte cívic de respecte per totes les confessions al nostre poble. D’acord amb ell, no assistiran a cap acte religiós en l’exercici de les seves funcions com a càrrecs públics i en cas d’assistir, ho faran sempre des de l’àmbit personal
i no com a representants polítiques.
Dada la diversidad cultural y religiosa de la Altea actual, consideramos imprescindible una política que fomente el respeto a todas las confesiones presentes
y las que pudieran haber en un futuro.
“…Corresponde a los poderes públicos promover las condiciones
… y remover los obstáculos para que la igualdad y la libertad de los individuos y de los grupos sean reales y efectivas…” ( al art. 9 de la Constitución).
Los principios laicos garantizan la convivencia democrática en una sociedad plural. El laicismo respeta las creencias religiosas y su práctica ajustada a la ley
. Se puede ser creyente y defender a su vez el laicismo y un Estado laico.
Por estas razones, las concejalas de Altea amb Trellat, Beatriu Nomdedeu y Anna Alvado hacen pública la imagen de su compromiso con el programa por un pacto cívico de respeto por todas las confesiones existentes en Altea. De acuerdo con él, no asistirán a ningún acto religioso en el ejercicio de sus funciones como cargos públicos y en caso de asistir, lo harán siempre desde el ámbito personal y no como representantes políticas.
|
Haz clic aquí si quieres Responder o Reenviar el mensaje
|
Información detallada
Categorías:Altea, ALTEA DEPORTES














Debe estar conectado para enviar un comentario.